چندین-تفاهم‌نامه‌-همکاری-به-امضا-رسید

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت می‌گوید که ۲۲ تفاهم‌نامه همکاری بین این وزارت با موسسات داخلی افغانستان به ارزش ۳.۵ میلیون دالر به امضا رسیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالسلام جواد آخند زاده سخنگوی وزارت صنعت و تجارت می‌گوید که تفاهم‌نامه همگاری میان وزارت صنعت و تجارت با 22 موسسه داخلی در بخش تشبثات متوسط، کوچک و کوچکتر به امضا رسیده است.

به گفته او «نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت گفته است که در تطبق پروژه‌ها باید جدا متوجه فعالیت‌ها و منفعت‌های مان باشیم و سخت گیر ا.ا هم بخاطر منفعت مردم  افغانستان است تا مستحقین افغانستان به حقوق خویش برسند».

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت گفت امضای تفاهم نامه با 22 موسسه به ارزش بیش از 3.5 میلیون دالر جهت رشد و انکشاف متشبثات کوچکتر، کوچک و متوسط تفاهم نامه های  همکاری امضا گردیده است که  قرار است پروژه های مختلف در 14 ولایت افغانستان تطبیق گردد.

به گفته آخندزاده در تطبیق این پروژه‌ها حدود 6  هزار نفر به طور مستقیم مشغول کار می شوند.

آخندزاده تصریح کرد که وزارت صنعت و تجارت در جریان دوسال گذشته 63 تفاهمنامه میان این وزارت و موسسه های داخلی به ارزش 54 میلیون 537 هزاردالر به امضاء رسانیده است که به بیش از 641 هزار نفر زمینه کار مساعد گردیده است و این پروزه ها در 25 ولایت در حال تطبیق است.

 

 چندین تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضا رسید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد